چیلر
چیلر و اطلاعات لازمه که باید بدانیم
جولای 13, 2020
فن-کویل-کاستی-چهار-طرفه
داکت اسپلیت‌ها نسبت به سایر سیستم‌های تهویه مطبوع، سرمایشی و گرمایشی چه مزیت هایی داره؟
جولای 13, 2020

داکت اسپلیت معایب و مزایای آن چیست؟

داکت اسپلیت

در این مقاله قصد داریم تا ضمن توضیحاتی کلی در رابطه با داکت اسپلیت به معایب و مزیت‌های آن نیز بپردازیم. همانطور که مستحضر هستید داکت اسپلیت‌ها یکی از رایج‌ترین وسایل سرمایشی و گرمایشی در بین هم رده‌های خود به شمار می‌روند. یکی از ویژگی‌هایی که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در بین افراد مصرف کننده یک مزیت به حساب می‌آید مصرف سوخت بسیار پایینی در مقایسه با سایر محصولات و تهویه هوای مطبوع برای محیط‌های مسکونی، اداری و … را به همراه دارد.

داکت اسپلیت متشکل از دو قسمت اصلی هواساز و کندانسور بوده که برای تهویه‌های مطبوع قسمت داخلی یا هواساز این دستگاه با استفاده از هوای محیط و مکش هوا عملیات سرمایش و گرمایش را انجام خواهد داد. در واقع با استفاده از هوای خود محیط سرمایش و گرمایش انجام خواهد شد و برای گرم کردن محیط از یک کویل آب گرم استفاده می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و در واقع یک مزیت مهم محسوب می‌شود تو کار بودن و اشغال نکردن فضای داخل محیط می‌باشد.

همانطور که در بالا به آن اشاره داشتیم داکت اسپلیت همانند کولر‌های گازی عمل کرده اما تفاوت‌هایی نیز با آنها دارند یکی از این تفاوت‌ها ساختار و طراحی داکت اسپلیت‌ها می‌باشد. بسیاری از افراد اشغال نشدن فضای داخلی محیط برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به همین منظور این نوع اسپلیت‌ها را انتخاب می‌کنند. افرادی که قصد تهیه و مشاوره گرفتن در رابطه با چیلر‌ها را دارند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ویراکو و توضیح دادن شرایط محیط و انتظاراتی که از چیلر یا اسپلیت خود دارند بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشند. Also read darkcomet rat.

ویراکو یک برند ایتالیایی بوده و با توجه به تکنولوژی روز دنیا جلو می‌رود از همین رو از نظر کیفیت ساخت و راندمان مصرفی یکی از به صرفه‌ترین و به روز ترین‌ها در بین محصولات مشابه خود با برند‌های مختلف به حساب می‌آید.

مصرف انرژی پایین

همانطور که در ابتدا مقاله به آن اشاره‌ای کوتاه داشتیم کیفیت ساخت و ساختار چیلر‌ها و اسپلیت‌های ویراکو کاملاً مطابق با تکنولوژی روز دنیا و تمامی استاندارد‌های روز اروپا بوده و به همین منظور از کیفیت ساخت و راندمان بالا و مصرف انرژی پایینی برخوردار می‌باشد. داکت اسپلیت‌ها با توجه به مکانیزمی که دارند ضمن اشغال نکردن فضای داخلی، ظاهری زیبا نیز داشته که این نیز به نوعی یک مزیت به حساب می‌آید. اما همانطور که اشاره کردیم اصلی‌ترین و به نوعی مهم‌ترین مزیت داکت اسپلیت‌ها مصرف انرژی بسیار پایین و راندمان کاری بسیار بالای آنها می‌باشد. Also read rat computer.

هزینه نگهداری

هزینه‌های نگهداری از این نوع داکت اسپلیت بسیار پایین و نوبت سرویس کردن آنها نیز به علت داشتن طراحی خاص و کیفیت ساخت بسیار بالا دیر به دیر می‌باشد. یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان قبل از تهیه داکت اسپلیت‌ها هزینه نگهداری آن‌ها می‌باشد. Also read poison ivy rat download.

در رابطه با این موضوع در بالا خدمت شما توضیحاتی کوتاه را ارائه کردیم اما، اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر به این موضوع مهم بپردازیم باید بگوییم که در رابطه با هزینه‌های نگهداری این نوع اسپلیت‌ها خیالتان راحت باشد. کیفیت این نوع محصولات به حدی بالا بوده و کیفیت ساخت به حدی خوب می‌باشد که تا چند سال بعد از نصب تنها به سرویس‌های کوچک و دوره‌ای نیاز پیدا خواهند کرد.

تمامی استاندارد‌های روز دنیا در این نوع داکت اسپلیت‌ رعایت شده و به همین منظور می‌توانید با خیال راحت و اطمینان خاطر کامل این نوع محصولات را تهیه و از آنها استفاده کنید چرا که این نوع اسپلیت‌ها از سری محصولات برند ویراکو از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *